JellyPages.com

Saturday, December 18, 2010

Indahnya Cinta Yg Diberikan OlehNya.


           Ehm pjam celik,pejm celik da 8 tahun kitaowg kwn...hehehehe..cam x cayer plak..tp to la kenyataan nyer...tp bkn kwn jer semata2 tp bercinta sekali..kenal dari darjah 6 sampai la skng...memng cam mimpi la polak...iyala mana x nyer dari dak hingusan yg biol2 sampai la da muda remaja yg da punya bidang yg diceburi  masing2..selama 8 thun nie...Ya Allah!!hanya Dia jer yg th cam ner susah nyer nak kekal kan hubungan aku dan die..cam2 dugaan dan cabaran yg terpaksa ditempuhi...kdng2 to mmng kitaowg cam give up n pernah pts beberapa kali..tp owg lain x mampu menggantikan tmpt die di hati ini..die pon samer seperti aku..die cuba untuk memcri pengganti lain tp hampa..ehm adakah ini mmng da jodoh kitaowg..tp kami masih lom mampu untuk mengatakan itu sehingga belum ader aper2 komitmen antara aku dan die..tp InsyahAllah kami akan cuba kekalkannya...Alhamdullilah wat masa ni hubungan aku dan die agak tenng tiada apew2 yg berlaku tp esok, lusa................entah lah.......saper yg th..sudah tertulis jln kehidupan untuk kita..hanya kita merncng..tp jaohkan segala malapetaka antara aku dan die..aku x snggp...aku x nak kehilangn die lg!!!!

No comments:

Post a Comment