JellyPages.com

Thursday, March 24, 2011

Rindu Kamo

ehm . .penat nyer br lik dari jwp paper last iaitu "BUSINESS LAW". . . .ehm selama 2 week berhempas pulas nak jwp exam mid-term lom ag exam final ngn MUET ag . .atoyai . .! ! !ehm selm 2 week nie gak la aku da jrng kol n msj die. . .die ader gak terasa ati ngn aku. . .tp aku da explain da kat die. . .wlw cam ner pon kita kena berkorban cikit tok ms depan. . .aku nak berjy. .die pon nak berjaya. . .Alhamdullilah die phm keadaan aku dan aku phm keadaan. . .iya2 la bercinta2 gak. . .tp kalo nak dok bercinta jew tp msng2 x cr kerjaya sendiri tak guna. . .mkn la dengn cinta. .minum la ngn cinta. . .mandi la ngn cinta. . .bla . . bla. . . bla. . . dan mati la ngn cinta to . . hahahaha. . .sentap x. . .arrggghhhhh! ! ! lntak aku la aku nak tulis apew. .nie peringtn tok aku dan die. . .yg lain sendiri mau ingt der. . .ader pakwe,ader makwe sendiri mau ingt la. . .ehm. . .rindu la. . .n cyunk kamo. . .

No comments:

Post a Comment