JellyPages.com

Wednesday, July 13, 2011

Lamer X Update. . .

salam .  . . huhuhuh . .slmer seminggu kls agak pack gak la. . . hahaha. . dan selama itu gak la. . . si pak pam aku terabai . hahahaha. . . ehm sowy la dear oi . . . .buzy la da msuk sem 5 nie tok thun akhir. . .br seminggukan so x biasa lagi la. . . iya la 2 bulan dok besr n tembmkan bdn . . bila smpai sini pnt len mcm jer. . . hahahaha. . .tp to la suma ku windu . . fmily n pak pam aku sowng nie. . hahahha. . .da la jaoh . . wahhhhh windu kamu la. . . .cam ner ek . . 


******

seday . . .wahhhhhh! ! ! nak jumpa. . .ehm naper la jaoh beno kita nie ek . .ehmmm da to nak update blog pon x th nak taip per. . .seday x. . . .tp yg bez nyer dpt berita bez. . ko dan aku dekan sem pas. . hahahaha. . .akhir nyer x sia2 kita dok jaoh tok stdykan . .hahahaha. . .to la pengorbnan kita tok fmily tersyg . .so cinta ttp cinta but stdy mesti kena struggle gak . . jngn smpai terabai . . heheheh  . . iya la maybe nie peluang kedua aku tok tebus keputusan spm yg lalu . .hahahahah . . .


******

akhir nyer family aku skng hepy ngn result aku dpt . . hahahah. . mucuk thnk kat ko coz slalo support aku. . n slalo dengar bebelan aku bila aku x leh nak cover dlm satu subjek to . . .ko pon thn ngn karenah aku mrah2 ko bila aku stress dlm stdy . . smpai kan aku dpt result to ko cakp per. . . 


x sia2 abg thn kena marah2 ngn cyg,akhirnya cyg dpt bg result paling gempak tok abg . .

maf la. . .ayt to cam perli jer. . hahahah . . .thnz nyer. . . ag 2 sem ni akan cuba wat yg terbek . . hehehe. . .i lap u soooo much dear. . . .kumpul wit to taw. . .jimat . . hahahaha. . . pas hbih bljr mulakan perncngn yg br plak . . hahahaha. . . .oopppssss terlebay suda. . . .ehm per2 pon mmng windu giler . .hahaha. . .nnt jngn lupa k nak baju RAYER tema smer warne. . .

No comments:

Post a Comment