JellyPages.com

Monday, November 14, 2011

Aku Kejam ! ! ! !

maafkan aku, 
maaf aku kerana membiarkan kau,
maafkan aku kerana tidak menjenguk kau,
maafkan aku kerana meningglkan kau,
namun bukan lama tp sementara,
aku tidak tergamak mahu buat kau begitu,
perlaku kau seperti itu.


maafkan aku,
kalo aku selalo begini,
aku begini kerana pergi bersama dia,
bukan kau tapi dia,
dia peting dari kau,
tanpa mu aku bahagia,


maafkan aku,
tatkala aku memerlukan kau,
untuk hnya aku bercerita,
cerita suka dan duka,
manis dan pahit,
kau hnya luahan perasaan aku,


mafkan aku . . 
aku terus membiarkan kau tanpa cerita aku,
tanpa luahan aku,
aku tahu kau tetap menunggu aku hadir,
kau tetap setia menanti aku,
kau tetap setia   . . . . 


kau setia, 
hari ini kita ketemu,
aku meninggalkan dia sebentar,
ini kerana demi kau,
dia penting tapi aku memerlukan kau juga,
aku terpaksa membiarkan dia juga,
aku x kejam terhadap dia,
aku tetap memrlukan kau demi dia. . .





p/s:post nie tok blog aku yg da bersarang,berhabuk n beranak pinak segala mala menatang yg x dijemput untuk bertandang. . .wakakaka. . .lamer da x update. . .cian blog aku. . . =)

No comments:

Post a Comment