JellyPages.com

Tuesday, June 21, 2011

Bila tiba ary raye!!!

Part 1:Time Sekolah
hahahaha...tah pe2 je aku merepek ni tau...hahaha...ni semua slh kwn aku...one day ni,dia asyik buka lagu raye je tau...smpai dtng ar mood raye dlm diri aku ni..yg aku nk cite tok time ni...psl kitorg ar...Abdul Halim Bin Ishak dgn Nurulain Atikah Binti Salimin... hahaha...selaloo nye...kitorg pnye smbtn biase2 je...tp memory tu mmg x leh nk lp kn ar...mula2,aku nk cite smbtn ary raye aku dgn dia time sklh2 dulu..time form 1..kitorg xde ar smpai nk dtng b'raye kat rmh..time tu biase2 je...tkut2 lg ar...lps tu,form 2,aku mula dh nk dtng b'raye kat rmh dia..d'sbbkn benda dh lama...aku pn x sure yg mane satu ea time tu..yg aku ingat aku prnh dtng raye rmh dia dgn akak aku..naik bus kot...siap b'jln kaki tau...mental giler kakak aku time tu tau..sbb aku tipu diorg..aku ckp rmh dia dekat je...hahaha...pdn muka...jahat x???hahaha...ada lg,time tu aku raye kat rmh dia...ingat lg..dh ptnng gak ar...tiba2,hujan lak...peh,mmg x ar...dh ar time tu aku naik bskl je...siap lg pinjam tepon parents aku..sbb nk tepon dia time dh smpai td...lps abis je raye rmh dia..aku pn nk ar blik kat rmh...tiba2,x th nape...bskl yg aku naik td leh rosak lak...dh ar kilat bnyk giler...hujan xyah cite ar..mmg lebat sngt...aku dgn perasaan gembira...tolak pelahan2 bskl tu..rmh dia atas bukit..time turun bukit tu..mengigil aku tau...sbb mmg sejuk giler...aku pnye ar nk secure enset tu tau...mcm2 aku wt...nasib baik ar x rosak...saat tu,mmg susah ar aku nk ckp...mmg keje giler...hahaha...time frm 4 and frm 5 x ingat sngt ar...raye ke x ea???hahaha...biar akue n die je th cite psl ni...


Part 2: Lepas Sekolah
yg ni lg mencabar tau...sejak dh abis sklh ni...hbngn kitorg makin rapat..nyelah,nama pn dh lama knl..lama sngt...aku try nk wt dia bhgia sngt...so,skrg ni aku dh ada income sikit..so,kitorg pn organize ar baju raye yg sama colour..hahaha...2 thn lps ikut family aku pnye colour baju raye...warne purple...nice giler..aku dngr dia siap minta tlng abg dia tau tok cari baju saiz aku..mmg x ar...mntap giler..btul2 sesuai dgn bdn aku tau..gigih giler dia cr baju tok aku tau...thanks dear...love u...x abis lg kat situ..kitorg pn mula ar rapat kan lg family aku dgn dia..klu btul2 ada jdoh nnti kn senang...hehehe...dh leh slow talk...hahaha...time dulu,kitorg selalu fight duit raye sape lg bnyk tau...tp selalu nye dia je menang...dia ckp org lain ckp yg muka dia mmg bdk...so leh ar dpt duit raye lg...haha...perasan ar tu..aku ni,mmg x ar...asyik klh je tau...tp skrg dh x kisah..dpt duit raye ke x,dia still klh gak...hahaha...mntap x???'hehehe...nk cite psl tahun lps lak ar..thn lps pnye kisah lak,keluarga aku x organize warne bj raye..d'sbbkn bbrp sbb yg x dpt dielakkan...so,aku pn spend time one day temankn dia beli bj raye tok dia tau..smpai ar kat satu bazaar ramadan ni...aku b'kenan sngt tau dgn satu bj kurung ni..harge nye...rahsia ar ea..niat aku ingat dpt ar tngk dia pkai..last2,smpai skrg pn xdpt tngk lg tau...yg wt aku lg geram...dh oar x dpt tngk...ada lak org lain yg dpt tngk dia pkai bj tu...mmg x ar kn...time tu frust giler kot...tp nk wt cm ne kn...redha je ar...next time,don't do again k..klu x,lu pikir ar sendiri..hahaha...psl thn ni lak...kitorg dh bincang ea,lom dicide pe2 lg...ingat nk warne kuning kn syg??tp yg aku tahu thn ni dia nk pkai kebaya nyonya tau...aku ikut je ar...janji dia gembira...sweet sngt muka dia..hehehe...plan,lom ada pe2 lg...tp yg pasti nyer...jgn lp lak dtng rmh thn ni k..jgn jd mcm thn lps lak..hahaha....so far,ni je ar idea yg ada..next time,aku tulis lg k..tatata...see u...dear... (HAIEEN)

No comments:

Post a Comment