JellyPages.com

Monday, June 13, 2011

Pakaian KOPRAT, ko buat aku mcm TING TONG! ! !

Salam . . hai apew kabar suma. . .huhuhu . .hrp cht2 belaka la. . .walau pon aku th blog nie x dapat smbutan hangat ataw dikenali sebagai blog yg panas, x seperti goreng pisng pns yg di jual oleh Cik Kiah kampong sebelah . . .tp aku ttp gigih dngn tulang 4 kerat aku tuk terus subur dan mekar berkmbng dlm blog nie. . .hahahaha. . . da namer pon blog aku . .seolah2 cam diari aku la kan . . wwwwooooiiiiii! ! !  AIENN yg ko syok sendiri nie naper (jerit bicara aty aku) . . hahahaha. . .sajer jer. . .(blz aku pendek) . . .per citer tajok entri ko to . .cer citer,cer citer . . . (tnyer bicara aty aku) . . aku x smpt nak citer ko da sergah aku . .ko nie x reti sabo ea,x der budi bahasa tol la ko nie. . .aku cepuk br th . . .(balaz aku smbil wat muka toya)
******
Wahai jejaka putera kayangn yg tiba2 n tah bila dok bertakhta dlm aty aku nie (Abdul Halim Ishak) . . ko niekan suka dok nyibuk dan menyempitkan aty aku yg x berapa nak sempit nie. . hahahah. . .tp x per tok ko, aku muat kan gak . .hahahaha. . .dok diam2 dlm aty aku nie. . ko jngn plak dok robek2 aty aku nie. . .kalo ko x nak aku bertukar jd serigala betina jadian . . .so ko jngn wat k . . to la ko AIENN suka mengrt bkn2,ko sedau x ko nie da mengart . . (kata bicara aty aku) . . .aiiikkkkkk? ? ?aha la. . .sowy (balaz aku pendek)
******
Thnz la kat ko wahai halim coz spent time less one day 4 me(11062011). . .aku th ko cuba gak lik wlwpon outing x sampi satu ari . . hahahaha. . .dengan sehelai sepinggang dan hnya berbj outing ko di arie sabtu . . opppppssssss! ! ! wht dengn kemeja,bertali leher,suar slack n kasut berkilt ko seolah2 ko nie da slah waktu bekerja ko taw x? ? ? ader plak ari sbtu pakai bj koprat kuar ngn aku . .wah sungguh sngt formal ko th x? ? ?sampai kan berpuluh2 psng mata melihat keletah kita ms to . .mybe der suara2 sumbng dok berbisik2 pasl psngn couple yg sngt romantik iaitu kita. . .maybe positive or negative we did’t know. . .aku rs,aku da kuar ngn sugar daddy yg kaya raya plak . .ahahaha. . .kelakar nyer . . .aku kesah plak kan kalo dieowg nak kater per? ? yg penting aku suka sngt tngk ko pakai cam to . . .look so smart sampaikan aku rs aku kuar ngn husbnd plak da. . . hahahaha. . . maluuuuu . . .
******
Ehm ko berpakaian seperti to wat aku TING TONG di khalayak ramai la polak . .lg2 saat kita bercanda di dlam restoren terkemuka di JJ iaitu KFC . .hahahaha. . .aku tersipu2 malu apabila der mata2 yg memandng maybe dieowg pelik melihat ko tah dr planet mana tah berpakaian sedemikian . .hahaha. . .kalo kat KL to x kisah la coz dieowg th dak2 terknal U**M cam kowng suma bersepah2 dibandr2 sana. . .tp kat Melaka sngt2 la jnggal kan . .hahaha. . .ehm aku juga dpt merasakan apabila kita masuk di JJ tok mmbeli pakaian baby tok anak buah kita. . . hehehehe. . . bkl la. . . hahaha. . .seakan2 husbnd n wife sdng membelek2 pakaian tol bakl ank nyer . . .wahhhhhh! ! ! da melampau plak ayat to . . (marah bicara aty aku) . . .hehehehehe. . . i’m jst kiddng jer doh . . (balaz aku) . .
******
Ehhhmmm apew2 pon aku mmng suka tngk ko macam to wahai kamo En Abdul Halim Bin Ishak . . der tokoh tok jd org2 koprat seperti di luar sana. . .hahaha. . .tp aper kan daya ko akan menjadi seorg Hero tok aku satu ari nnt . .hehehe. . .jaga aku bek2 taw. . hehehe. . . aku pilih ko coz aku th ko mmng boleh jaga owg sekeliling ko . . hehehe. . . 

No comments:

Post a Comment