JellyPages.com

Friday, June 17, 2011

ingatan kembali...zaman dulu2...

Memory Darjah 6:
lom abis lg yg ari tu pnye cite...ni ar br nk smbng..ehhmmm....psl my dear...Characteristics of Aieen... nk cite mmg susah ar...sbb ianye kn bleh dibahagikan kpd 2 versi...yang mrh n happy...hehehe...wlwpn idea x dtng lg...aku try ar tok tulis gak..hehehe...tp ari ni aku x nk cite psl Characteristics of Aieen.. sbb aku xde idea lg ar..aku nk cite msa kitorg kat sklh dulu tau...masa 2, aku still dgn dia lg...syok giler...mne nk cite ea...aku ni dulu selekeh giler...x kemas lngsng tau..aku ingat lg time tu darjah 6...aku gi sklh ary2 pkai songkok sbb rmbut pnjang n mls giler nk pkai minyak rmbut tau...ni semua sbb cite karton yg aku tngk msa kecik2 dulu ar...nyelah,cite 2 psl ada bdk ni pkai minyak kat kepala dia...dia trus jd botok esok nyer..aku tkut jd botok...2 yg mls nk pkai 2...n aku ingat lg...time 2, awekz aku dia pkai bj biru sbb dia sorg pengawas sklh...(msa 2,lom rapat sngt ar)...tkut giler dgn pngawas tau...hehehe...x brp bnyk sngt benda yg aku dpt ingat...sbb time 2 aku ada makwe lain..n dia pn ada pakwe lain...kitorg x rapat sngt...juz kwn sekelas je...hehehe...x begitu bnyk sngt ar memory antara aku n dia masa darjah 6...

Memory Form 1:
ah...bila nk cite psl form 1...bnyk giler tau...aku try ingat satu persatu k..hehehe...mula dgn msa mula2 msuk sklh...kitorg still x brp rapat ar...aku juz ada seorg kwn laki ar...nama dia zulhilmi..dia leh kata kwn yg baik gak tok aku...(wlwpn kitorg suka gduh)...aku mula ar rapat2 dgn kwn2 baru...sbb x ramai sngt kwn yg aku knl dari darjah 6 msuk kat situ..aku pn wt ar mcm bdk2 slkh..knl kwn2,n rapat dgn diaorg...time tu ada 3 org bdk perempuan yg dduk depan meja kitorg..so,leh kata aku rapat gak ar dgn diorg...kwn2 aku semua nyer ok,stndrd ar...lom mature lg kn...msa tu,awekz aku ni...dduk jauh gak ar dr meja aku...nyelah...mane ar dia nk dduk dekat dgn aku...aku pn bkn nyer pndai sngt...hehehe...tp aku mula usya2 declare line awekz aku ni...agak ramai gak ar yg minat kat dia time 2...mamat yg perasan cool ni pn,dgn mantap...wt biase je...aku rapat dgn dia time dh nk dekat abis sklh gak ar..aku ni time form mmg suka wt benda yg leh tarik perhation org lain...e.g. menyanyi ke...dance ke...lari2 dlm kls ke...n lain2...hehehe...tarik perhatian ar katakn...time tu,aku usya2 ar dia...rupa nyer dia dh rapat gak ar dgn sorg anak cikgu kat sklh tu gak...aku ingat nk mengalah je...tiba2,aku dpt kad raye tau...first time 2...gembira giler...dlm kad raye tu,siap ada butang baju melayu lg tu warne biru..nmpk sngt ar ada chance...hehehe...aku ingat lg,time tu...wktu ary raye..pg raye tu lps smbhyg raye...aku trus call die tau...ingat lg x syg???hehehe...time tu,duit pn x bnyk..so,aku call jap je ar...tp seronok giler tu...lg 1,time tu aku ingat lg aku dpt mrkah kertas PI (pendidikan islam) 17 je tau...lowest lak tu dlm kls...malu giler tau...time tu,dia dapat agak tinggi ar dlm kls...dia dpt 71 markah tau...kene ar aku dgn kwn baik aku td...ala,zulhilmi tu rotan..kwn aku tu dpt 19 mrkah...aku gelak giler time tu tau...sbb ken aku tu time jwb pnye ar bnyk giler..siap tmbah kertas lg...aku jwb simple2 je...tp beza 2 markah je...hahaha...mmg kelakar giler ar...kitorg pn,kene ar berdiri time kls tu tau...smpai abis...malu giler...time tu mmg ar,lom ada catalyse yg leh support aku kn...hehehe...lps je aku mula rapat dgn dia...time tu dh msuk ar form 2...eh...mane leh cite skrg...tnggu smbungan nyer ea...tatata...

p/s:bnyk lg pengalaman n memory antara aku dgn dia..ada yg suka...ada yg duka...so,tnggu je ar k...aku akn try tu ingat blik semua nyer...follow k..tatata...thanks...

No comments:

Post a Comment