JellyPages.com

Friday, June 10, 2011

Luahan Haty Aku

JELES? ? ? ?apew maksud to suma. . .emmmm setiap owg der persaan seperti tu kan . .wei tipu la ko,kalo ko xakp x der. . . .mmng nak kena sepuk muka ko laju2 la kan . .ehm mmng x di nafikan la aku salah seorg manusia to . .emmmmmmm . . .SEMPURNA? ? ?  apew mksud to plak . . .

******
attooyaiiiii! ! ! ko nie AIENN naper marapu meraban nie. . .ko sedor ke x nie ko nak wat entri apew kali nie. . . (kata bicara aty aku) . . .ehm tah la weiii . . aku ngah try nak menyusah kata2 indah la nie. . .hehehehe. . . (balas aku) . . .ehm tah la. . .aku pon sendiri tak berapa nak sedau naper ngn diri aku nie. . .ehmmmm . . tah la. . .kadang aku jeles ngn hbngn owg lain yg aku rasa kan begitu sempurna. . . hahahaha. . . wht! ! ! !ko giler ker aper nie AIENN. . (sampuk bicara aty aku) . . .


******

aku bbbbbllluuuurrr~sekejap bl disergah ngn bicr aty aku to . . hahahahaha. . . .aku terlalu ikut kater aty . . aku slalo dok usha2 blog makwe2 ataw pompuan2 yg couple ngan dak U**M . . hahahaha. . .seyes kot . .x leh bgth . .tp kalo da th bgs la. . . ehm naluri seorng pompuan msti la nak samer hebt,samer rs cam ner makwe2 ataw pempuan2 yg couple ngn dak U**M raser. . . .ko x bersyukur la AIENN . .(kater bicara aty aku lagi) . . .wwweeeeiiiiiiiiiii! ! ! ! ko nie da x reti saba ker. . .tunggu la otak aku nie hbh kan segala kater2 per yg nak diluahkan . . .(mara aku kat bicara aty aku)  . . . . terkedu . . . 

******

dengan nada lembut aku bersuara dekat bicara aty,aku bkn x bersyukur la. . .tp tah la. . .kan ker aku da ckp td . . .pompuan nie mesti la nak cam ner pompuan2 len rs. . .emmmmmm. . .i mean . . .emmmmm . . tah la. . . .maybe dieowg nie dok berdekatan kowt. . .to yg bhgia semcm jer. . .hhahahaha. . to la dugaan bercinta jarak jauh,kena bnyk bersabar,kepercayaan,kesetiaan dan apew2 yg perlu ag la . . (pujuk bicara aty aku) . . tiba. . . . . . . .

*******

tiba2 aku seolah2 cam br tersedar dr pengsan yg tah baper lamer tah . .hahahaha. . . ishhhhhh . .naper la aku wat entri yg merapu meraban nie . . .ehm aku sebenar nyer,sepatut nyer bersyukur ngn aper yg aku ader nie. . .KO(ABDUL HALIM ISHAK)! ! ! . . . tlh bnyk berkorban tok aku . . heheheh . . .ko syunk tol ngn aku kan . .betul2 take cr aku . . betul2 dan begitu seyes nak wat aku special diaty ko dan disisi ko satu ari nnt . . . hehehe. . .aku penah suh di beli somethng la. . .coz aku tngk makwe die suma post chomelll ngn benda to . .hahahah. . .tp die ckp per. . .maaaffffffff cyg~abg bkn x mampu tok benda to suma. . . tp abg simpan tok ms depan kita gak andai satu ary nnt kalo kita bersamer. . .maner lebih penting . . benda to ker ataw hubungan kita. . . .eemmmmmmmm . . . .(majok sekejap ler)

******

hahahahaha. . .betol gak kater die to . .emmmm so skng da x kisah da. . .kalo g maner2 guna la aper yg ader yg penting kenangan kita berdua to yg x leh dibeli wlwpon dengan sejuta keping wang mas . . hehehe. . .tima kasih wat ko . .ko mmng best la. . .hehehehe. . .ckp la kalo aku kuar ngn ko. .ko slalo belanja aku . .ko slalo nak tngk aku gembira bila kuar ngn ko. . .hahahaha. . .ko slalo ckp per kalo kita jumpa. . . (Jngn la masam2 muka or gado2 kita nie da la jarang jumpa tah bl ms ag kita nak jumpa,so senyum la ea) . . . hahahaha. . .ko pandai mengayat aku ea HALIM . . . hehehehe. . .lap ko PAK PAM! ! ! ! 

No comments:

Post a Comment